NL | DE | EN
Contact| Nieuwsbrief | Helpdesk |
RSS Twitter Systemec Facebook Systemec Youtube
Menu
Systemec
  • Datacenter
    Systemec biedt colocatie en uitwijk voorzieningen via eigen datacenters in Venlo (NL) en Nettetal (D). Bekijk de video!

    Datacenter

    • Datacenter
    •   Uitwijk & backup
    •   Colocatie - private & shared rack
    •   Voorzieningen DC 19
    •   Voorzieningen DC 25
    •   Voorzieningen DC Nettetal
  • Cloud Hosting
    Systemec biedt maatwerk Cloud hosting oplossingen waarbij u betaalt voor het daadwerkelijke gebruik.

    Cloud Hosting

    • Cloud Hosting
    •   Virtueel kantoor
    •   Virtuele server
    •   Hosted telefonie
    •   SIP Trunk voor telefonie
    •   Private cloud
  • Web Services
    Systemec levert vanuit de eigen cloud hosting oplossingen, inclusief uptime garantie, zoals webhosting, enterprise e-mail en Sharepoint. Ook verzorgen we wereldwijd domeinregistraties.

    Web Services

    • Web Services
    •   Hosted Exchange
    •   Veilig bestanden delen
    •   Webhosting
    •   Domeinen
  • Verbindingen
    Hoogwaardige verbindingen via glasvezel, DSL, 4G of Wireless. Systemec biedt maatwerkoplossingen met een Always Online module.

    Verbindingen

    • Verbindingen
    •   Glasvezel
    •   DSL
    •   Mobiele data 4G
    •   Always online
    •   Zorg Service Provider (GZN)
  • Beveiliging
    Oplossingen om uw infrastructuur te beschermen. Onze gereedschapskist bevat o.a. managed firewalls, backup oplossingen, spam- en virusfilters en SSL certificaten.

    Beveiliging

    • Beveiliging
    •   Managed Sophos XG firewall
    •   EndPoint & Server Protection
    •   Online backup
    •   Mail gateway
    •   SSL certificaten
    •   Netwerkbeheer
  • Over Systemec
    De Zakelijke full-service Internet Service Provider (ISP) en System Integrator. Systemec biedt vanuit eigen datacenters in Venlo (NL) en Nettetal (D) haar diensten aan.

    Over Systemec

    • Over Systemec
    •   Contact
    •   Helpdesk
    •   Nieuws
    •   Certificeringen
    •   ISO/IEC 27001:2013
    •   Partners
    •   Sponsoring
    •   Vacatures
Datacenter
Cloud Hosting
Web Services
Verbindingen
Beveiliging
Over Systemec

Maak uw keuze

Uitwijk & backup
Colocatie - private & shared rack
Voorzieningen DC 19
Voorzieningen DC 25
Voorzieningen DC Nettetal

Datacenter

Systemec biedt colocatie en uitwijk voorzieningen via eigen datacenters in Venlo (NL) en Nettetal (D). Bekijk de video!

Maak uw keuze

Virtueel kantoor
Virtuele server
Hosted telefonie
SIP Trunk voor telefonie
Private cloud

Cloud Hosting

Systemec biedt maatwerk Cloud hosting oplossingen waarbij u betaalt voor het daadwerkelijke gebruik.

Maak uw keuze

Hosted Exchange
Veilig bestanden delen
Webhosting
Domeinen

Web Services

Systemec levert vanuit de eigen cloud hosting oplossingen, inclusief uptime garantie, zoals webhosting, enterprise e-mail en Sharepoint. Ook verzorgen we wereldwijd domeinregistraties.

Maak uw keuze

Glasvezel
DSL
Mobiele data 4G
Always online
Zorg Service Provider (GZN)

Verbindingen

Hoogwaardige verbindingen via glasvezel, DSL, 4G of Wireless. Systemec biedt maatwerkoplossingen met een Always Online module.

Maak uw keuze

Managed Sophos XG firewall
EndPoint & Server Protection
Online backup
Mail gateway
SSL certificaten
Netwerkbeheer

Beveiliging

Oplossingen om uw infrastructuur te beschermen. Onze gereedschapskist bevat o.a. managed firewalls, backup oplossingen, spam- en virusfilters en SSL certificaten.

Maak uw keuze

Contact
Helpdesk
Nieuws
Certificeringen
ISO/IEC 27001:2013
Partners
Sponsoring
Vacatures

Over Systemec

De Zakelijke full-service Internet Service Provider (ISP) en System Integrator. Systemec biedt vanuit eigen datacenters in Venlo (NL) en Nettetal (D) haar diensten aan.
Systemec

Hosted telefonie

hosted telefonieTelefonie voor de MKB´er met een innovatieve hosted Xelion telefooncentrale, van Nederlandse bodem, voor een vast bedrag per maand.

Simpel, snel en voordelig en voorzien van handige features, zoals telefoonboek, automatische gespreksopname, keuzemenu, voicemail, dag- en nachtstand, belgroepen en groepsgesprekken.

Bellen kan eenvoudig met een toestel maar ook met een softphone zodat u ook vanuit thuis met het zakelijke nummer kunt bellen.

Een Wallboard is standaard inbegrepen, in een oogopslag de statistieken van aannametijd, aantal gesprekken etc. De centrale voorziet ook in een ESPA koppeling met de brandmeldinstallatie van uw bedrijf.

De gesprekken binnen het netwerk zijn gratis, dus zeer geschikt voor gratis bellen tussen vestigingen. Overige gesprekken zijn tegen zeer scherpe tarieven via de SIP trunk van Systemec.

  • Functies
  • Toestellen
  • Kosten

Wallboard
Vrijwel elke organisatie heeft een telefonische ingang waar vragen van klanten binnenkomen (helpdesk, sales desk, informatienummer etc.) De bereikbaarheid van deze ingangen is doorgaans onder de maat. Met een wallboard is het mogelijk om real time en in één oogopslag te volgen of de bereikbaarheid van uw organisatie voldoet aan de gestelde eisen.
Zaken als hoeveelheid gesprekken, gemiste gesprekken, gemiddelde duur etc. worden real-time gepresenteerd op een wallboard (op een PC of op een beeldscherm aan de muur).

Automatische gespreksopname
Alle telefoongesprekken worden automatisch opgenomen en standaard 7 dagen bewaard. U kunt kiezen de opname voor altijd te bewaren, te verwijderen of toegankelijk te maken voor collega’s. Voordeel is dat u niet van tevoren hoeft te bedenken of een gesprek moet worden opgenomen. Mondelinge afspraken liggen vast.

Keuzemenu
‘Kies 1 voor sales, 2 voor support en 3 voor alle overige vragen.’
Het is eenvoudig mogelijk om zelf keuzemenu’s samen te stellen. Achter elk telefoonnummer kunt u een ander menu plaatsen. Een keuze kan zelfs direct een volgend keuzemenu activeren.

Presentielijst
In de Presentielijst kunt u precies zien welke collega’s aanwezig zijn, wie telefonisch in gesprek is en wie niet gestoord wil worden. Elke medewerker kan bovendien op de lijst nog een korte boodschap schrijven die bij zijn naam in de lijst wordt getoond.

Wachtmuziek
U kunt bellers een muziekje of een informatieve (zelf ingesproken) boodschap laten horen als zij worden doorverbonden of in de wacht staan.

Dag- en nachtstand
Een huisartsenpraktijk heeft van 08.00 tot 09.00 uur spreekuur, van 10.00 tot 12.00 uur visite rijden, van 12.00 tot 13.00 uur lunch, van 14.00 tot 16.00 uur middagspreekuur en sluit 18.00 uur. Met de dag- en nachtstand wordt automatisch het antwoordapparaat ingeschakeld in de periode dat uw bedrijf telefonisch onbereikbaar is. U kunt in plaats van het antwoordapparaat ook kiezen voor andere afwezigheidsscenario’s, zoals een keuzemenu of doorschakeling. Uniek van Xelion is dat u verschillende afwezigheidsscenario’s kunt instellen voor verschillende momenten gedurende een dag.

Belgroepen
Als iemand naar het hoofdnummer belt, rinkelt de telefoon bij telefoniste. Als zij niet in staat is de telefoon binnen een bepaalde periode op te nemen, kan de telefoon overgaan naar
een ander. Neemt deze ook niet op, dan kan nogmaals worden doorgeschakeld. Telefoons binnen een groep kunnen ook tegelijk rinkelen. Als niemand binnen de belgroep opneemt, kan automatisch een afwezigheidsscenario in werking treden.

Wachtrij
‘Een ogenblik geduld alstublieft. Al onze lijnen zijn bezet.’
Bellers kunnen automatisch in een wachtrij worden geplaatst. U ziet wie er wachten en kunt de bellers in de door u gewenste volgorde uit de rij halen.

Doorschakelen
Interne nummers worden eenvoudig doorgeschakeld. Óók naar externe (mobiele) nummers. Waar u zich ook bevindt, u bent altijd bereikbaar!

Gespreksverslag
Wanneer heeft u ook alweer met die ene klant gebeld? Via de functie Gespreksverslagen krijgt u direct een overzicht van alle gesprekken die zijn gevoerd met een relatie. Telefoontjes die collega’s hebben gepleegd met dezelfde relatie zijn zichtbaar als ze die voor u open hebben gesteld.

Lijsten
De hosted telefoniedienst kent een aantal handige standaardlijsten. Zo kunt u bijvoorbeeld op de favorietenlijst de meest gebelde personen of organisaties plaatsen.
Ook zijn er lijsten waarop de gemiste gesprekken, de laatst ontvangen telefoontjes en ontvangen voicemails staan. De nog-bellen-lijst gebruikt u, om te plegen telefoontjes niet te vergeten. U kunt zelf andere lijsten toevoegen, bijvoorbeeld één met namen en telefoonnummers van mogelijk nieuwe klanten. Natuurlijk kunt u vanuit elke lijst direct bellen.

Nummerherkenning en routering
Als uw vrouw belt naar het hoofdnummer, dan wordt haar nummer herkend en krijgt ze automatisch u aan de lijn en niet eerst de telefoniste. Als u er tenminste bent, anders kan
ze alsnog de telefoniste aan de lijn krijgen, want Xelion laat natuurlijk geen telefoontje onbeantwoord.

Herhaalbellen
Uw klant is voortdurend in gesprek. Xelion blijft automatisch bellen, totdat de klant opneemt.

Voicemail
Elke gebruiker kan zijn persoonlijke voicemail inspreken.

ESPA brandalarmering
Integratie van brandmeldinstallatie met telefonie en dect. De ESPA koppeling met brandalarmering is gecertificeerd en voldoet aan de NEN2575 norm.

Bellen kan zowel met een softphone, als met een bureautoestel.

Plantronics headsets
Plantronics Headsets
Aastra toestel
Aastra bureautoestellen

 

 


De Systemec managed VoIP oplossing is beschikbaar vanaf € 9,50 per maand.

Neem contact met ons op voor een offerte op maat.

Hosted telefonie

Uw keuze

Bel Systemec

Algemeen: +31 (0)77 – 382 85 80
Helpdesk: +31 (0)77 – 396 75 72

Live Chat Software by Kayako

Contact Contact opnemen

Uw naam

Uw e-mailadres

Uw vraag



 
 
 

Datacenter

  • Uitwijk & backup
  • Colocatie - private & shared rack
  • Voorzieningen DC 19
  • Voorzieningen DC 25
  • Voorzieningen DC Nettetal

Cloud Hosting

  • Virtueel kantoor
  • Virtuele server
  • Hosted telefonie
  • SIP Trunk voor telefonie
  • Private cloud

Web Services

  • Hosted Exchange
  • Veilig bestanden delen
  • Webhosting
  • Domeinen

Verbindingen

  • Glasvezel
  • DSL
  • Mobiele data 4G
  • Always online
  • Zorg Service Provider (GZN)

Beveiliging

  • Managed Sophos XG firewall
  • EndPoint & Server Protection
  • Online backup
  • Mail gateway
  • SSL certificaten
  • Netwerkbeheer

Over Systemec

  • Contact
  • Helpdesk
  • Nieuws
  • Certificeringen
  • ISO/IEC 27001:2013
  • Partners
  • Sponsoring
  • Vacatures

Overige websites & portals Systemec

  • Helpdesk en knowledge base
  • Hosted Exchange
  • Werkzaamheden & storingen
  • Webstatistieken webhosting
  • DNS beheer
  • Overnemen desktop
  • Wat is mijn IP adres

Contact Systemec


Systemec Algemeen: 077–3828580

Systemec Helpdesk: 077-3967572
  • DigiTrust ISO-27001
  • VZVZ
  • Nictiz gekwalificeerd
  • Dutch Datacenter Association
  • SBB
  • Ripe NCC member
  • vmware virtualized
  • Citrix partner service provider
  • Sophos
Systemec, your date with data