Virtueel kantoor
Het virtueel kantoor is het nieuwe werken, waarbij u als organisatie op een beveiligde manier wereldwijd toegang heeft tot al uw applicaties en documenten.
Systemec levert deze complete oplossing als cloud dienst, waarin tegen een vast maandbedrag alle voorzieningen, inclusief 24*7 helpdesk ondersteuning, verzorgd zijn.
Investeringen in nieuwe hardware of licenties zijn dan ook niet langer nodig. U krijgt de voorziening over eigen (virtuele) servers, welke gehost worden in het datacenter van Systemec in Venlo.
De beveilging van het virtueel kantoor is uitstekend geregeld. Elke klant heeft eigen virtuele servers binnen een vSphere Enterprise cluster, waarop de kantooromgeving geheel op maat wordt geconfigureerd.
Toegang tot de omgeving is verder beveiligd met two-factor authentication: elke gebruiker logt in met een uniek token, naast de gebruikersnaam/wachtwoord.
De virtueel kantoor omgeving is uiteraard standaard voorzien van redundant firewalls.
De data wordt redundant opgeslagen op een SAN, waarbij er 6x per dag een backup van alle bestanden wordt gemaakt. Ook wordt de data 1x per dag gespiegeld naar een 2e locatie.
Naast deze standard backups is het ook mogelijk om een backup voor een langere periode te bewaren. Deze langere bewaarperiode kan geheel op maat worden ingeregeld, denk hierbij aan de richtlijnen die gelden voor uw branche.
De virtueel kantoor omgeving wordt per organisatie ingeregeld. Systemec biedt het virtueel kantoor inclusief alle benodigde Microsoft licenties, zoals Office (Word, Excel, PowerPoint, Access, Outlook), Exchange, Visio, Project en SQL.
Ook software van overige partijen worden aangeboden binnen het virtueel kantoor zoals Exact, Accountview, Mamut Enterprise etc. U bent hierin vrij om uw applicaties aan te leveren, wij zorgen ervoor dat deze aangeboden worden in uw omgeving.
De maandelijkse abonnementskosten worden berekend op basis van het daadwerkelijk gebruik. Heeft u bijv. 1 maand extra personeel ingehuurd, dan betaalt u alleen voor die maand het extra gebruik.
De abonnementskosten worden o.a. vastgesteld op basis van het aantal gebruikers, de gebruikte software en de gebruikte schijfruimte.
De maandelijkse kosten per gebruiker - inclusief Microsoft Office, Microsoft Exchange e-mail, backup en 24*7 ondersteuning - zijn er vanaf € 54,50 per maand.
Neem voor een offerte op maat contact met ons op.