Menu
Close

Interesse in één van onze diensten of heeft u een vraag?

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op en wij helpen u graag verder:


Bellen

Bereikbaar tussen 8:30 en 17:00 uur van maandag t/m vrijdag

Bereikbaar tussen 8:00 en 17:00 uur van maandag t/m vrijdag

Servicedesk
werkplek, server en cloud diensten:
+31 (0)77-396 75 72
Servicedesk
networking en datacenter:
+31 (0)77-205 07 54

Email

Wij reageren altijd binnen 24 uur op werkdagen.

Servicedesk
werkplek, server en cloud diensten:
servicedesk@systemec.com
Servicedesk
networking en datacenter:
networking@systemec.com

Hoofdkantoor

Marinus Dammeweg 25
5928 PW Venlo
Nederland
Industrienummer: 6817

Duitsland (Vestigingen)

Systemec GmbH
Schlossstraße 123
41238 Mönchengladbach
Duitsland


Systemec DC-DUS
Düsseldorfer Str. 71b
40667 Meerbusch
Duitsland

online werkplek

Een online werkplek is het nieuwe werken, waarbij u op afstand toegang heeft tot alle data en ideaal voor thuiswerkers. Voor dit nieuwe werken biedt Systemec het Virtueel Kantoor en Werkplekbeheer.

Wereldwijd toegang tot werkplek

Betaal alleen wat er wordt gebruikt

Virtueel Kantoor (RDS)

Internet innovatie sinds 1997

Systemec Virtueel Kantoor

Remote werken kan eenvoudig met Systemec Virtueel Kantoor. Het Virtueel Kantoor is een Remote Desktop Service (RDS) en simuleert een Windows 10 omgeving op de lokale werkplek, terwijl de applicaties en toepassingen zijn gehost op een server binnen de Systemec datacenters.

De Virtuele Windows omgeving is te benaderen middels, een te installeren cliënt op de lokale computer of werkstation. De cliënt is beschikbaar voor Windows en macOS.

Door het gebruik van Systemec Virtueel Kantoor heeft u als organisatie op een beveiligde manier wereldwijd toegang tot al uw applicaties en documenten.

U kunt zelf kiezen, welke applicaties gewenst zijn en gebruikers kunnen eenvoudig op afstand inloggen naar de eigen virtuele omgeving.

Software en applicaties

De virtueel kantoor omgeving wordt per organisatie ingeregeld. Systemec biedt het virtueel kantoor inclusief alle benodigde Microsoft licenties, zoals Office (Word, Excel, PowerPoint, Access, Outlook), Exchange, Visio, Project en SQL.

Ook software van overige partijen worden aangeboden binnen het virtueel kantoor zoals Exact, Accountview, Mamut Enterprise etc. U bent hierin vrij om uw applicaties aan te leveren, wij zorgen ervoor dat deze aangeboden worden in uw omgeving.

Beveiliging

De beveiliging van het virtueel kantoor is uitstekend geregeld en onder andere voorzien van redudante firewalls.
Elke klant heeft eigen virtuele servers binnen een vSphere Enterprise cluster, waarop de kantooromgeving geheel op maat wordt geconfigureerd.
Toegang tot de omgeving is verder beveiligd met two-factor authentication: elke gebruiker logt in met een uniek token, naast de gebruikersnaam/wachtwoord.

De data wordt redundant opgeslagen op een SAN, waarbij er 6x per dag een backup van alle bestanden wordt gemaakt. Ook wordt de data 1x per dag gespiegeld naar een 2e locatie.

Naast deze standard backups is het ook mogelijk om een backup voor een langere periode te bewaren. Deze langere bewaarperiode kan geheel op maat worden ingeregeld, denk hierbij aan de richtlijnen die gelden voor uw branche.

Kosten

De maandelijkse abonnementskosten worden berekend op basis van het daadwerkelijk gebruik. Heeft u bijv. 1 maand extra personeel ingehuurd, dan betaalt u alleen voor die maand het extra gebruik.

De abonnementskosten worden o.a. vastgesteld op basis van het aantal gebruikers, de gebruikte software en de gebruikte schijfruimte.  

 

Werkplekbeheer

Werkplekbeheer is lokaal werken middels een beheerde werkplek door Systemec. Een beheerde werkplek door Systemec betekent Sophos Endpoint beveiliging en beheer.
Systemec kan op oproep support leveren en zorgt voor het beheer, door o.a. update installaties te verzorgen.
Afhankelijk van de supporteisen kan er worden gekozen voor support tijdens kantooruren of 24/7 support.

Marco Teelen Linkedin

Manager Internet Services

Contact

Peter Korsten Linkedin

Consultant/Account Manager

Contact

Ferry Huijs

Consultant/Account Manager

Contact

Klantcases

“We voelen ons comfortabel met een goede achterwacht.”

“Wij verwachten kwaliteit en dat krijgen we.”

“We willen dan ook graag samen verder groeien”

Samenwerken

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?
Neem contact met ons op:

Wij reageren altijd binnen 24 uur op werkdagen.

Wij reageren altijd binnen 24 uur op werkdagen.

Bereikbaar tussen 8:00 en 17:00 uur van maandag t/m vrijdag.