Menu
Close

Interesse in één van onze diensten of heeft u een vraag?

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op en wij helpen u graag verder:


Bellen

Bereikbaar tussen 8:30 en 17:00 uur van maandag t/m vrijdag

Bereikbaar tussen 8:00 en 17:00 uur van maandag t/m vrijdag

Servicedesk
werkplek, server en cloud diensten:
+31 (0)77-396 75 72
Servicedesk
networking en datacenter:
+31 (0)77-205 07 54

Email

Wij reageren altijd binnen 24 uur op werkdagen.

Servicedesk
werkplek, server en cloud diensten:
servicedesk@systemec.com
Servicedesk
networking en datacenter:
networking@systemec.com

Hoofdkantoor

Marinus Dammeweg 25
5928 PW Venlo
Nederland
Industrienummer: 6817

Duitsland (Vestigingen)

Systemec GmbH
Schlossstraße 123
41238 Mönchengladbach
Duitsland


Systemec DC-DUS
Düsseldorfer Str. 71b
40667 Meerbusch
Duitsland

VoIP telefonie

Systemec levert via partners hosted VoIP oplossingen van Xelion.

Internet innovatie sinds 1997

Systemec levert via partners hosted telefonie oplossingen aan. Deze VoIP centrales zijn op basis van het Xelion platform.

De voordelen van Xelion VoIP:

Vast+Mobiel integratie (VaMo)

Uw mobiele toestel als vast toestel op de centrale en onbeperkt bellen met uw mobiel binnen Europa. Zo maar 2 mogelijkheden van onze nieuwe Vast-Mobiel dienst. U krijgt een SIM, welke gekoppeld is aan de Hosted Telefooncentrale. U bent dus altijd bereikbaar via 1 nummer met de keuze om ook uit te bellen via één vast nummer.

Multi Device

Eenvoudig bellen via het apparaat van uw voorkeur. Dit kan een vast bureautoestel zijn, een headset, pc, laptop en smartphone. Naast VaMo bieden we standaard een App, waarmee u ook via de smartphone kunt bellen.

Rapportages & Wallboard

Met een wallboard is het mogelijk om real time en in één oogopslag te volgen of de bereikbaarheid van uw organisatie voldoet aan de gestelde eisen.

Zaken als hoeveelheid gesprekken, gemiste gesprekken, gemiddelde duur etc. worden real-time gepresenteerd op een wallboard (op een PC of op een beeldscherm aan de muur).

Daarnaast kunnen er eenvoudig automatische rapporten gegenereerd worden die de bereikbaarheid en belgedrag laten zien.

Automatische gespreksopname

Alle telefoongesprekken worden automatisch opgenomen en standaard 14 dagen bewaard. U kunt kiezen de opname voor altijd te bewaren, te verwijderen of toegankelijk te maken voor collega’s. Voordeel is dat u niet van tevoren hoeft te bedenken of een gesprek moet worden opgenomen. Mondelinge afspraken liggen vast.

Centraal adresboek

Een compleet en up-to-date centraal adresboek op alle devices en voor alle gebruikers.

Inclusief import van Outlook adresgegevens.

Keuzemenu

‘Kies 1 voor sales, 2 voor support en 3 voor alle overige vragen.’

Het is eenvoudig om zelf keuzemenu’s samen te stellen. Achter elk telefoonnummer kunt u een ander menu plaatsen. Een keuze kan zelfs direct een volgend keuzemenu activeren.

Presentielijst

In de Presentielijst kunt u precies zien welke collega’s aanwezig zijn, wie telefonisch in gesprek is en wie niet gestoord wil worden. Elke medewerker kan bovendien op de lijst nog een korte boodschap schrijven die bij zijn naam in de lijst wordt getoond.

Wachtmuziek

U kunt bellers een muziekje of een informatieve (zelf ingesproken) boodschap laten horen als zij worden doorverbonden of in de wacht staan.

Dag- en nachtstand

Een huisartsenpraktijk heeft van 08.00 tot 09.00 uur spreekuur, van 10.00 tot 12.00 uur visite rijden, van 12.00 tot 13.00 uur lunch, van 14.00 tot 16.00 uur middagspreekuur en sluit 18.00 uur. Met de dag- en nachtstand wordt automatisch het antwoordapparaat ingeschakeld in de periode dat uw bedrijf telefonisch onbereikbaar is.

Belgroepen

Als iemand naar het hoofdnummer belt, rinkelt de telefoon bij telefoniste. Als zij niet in staat is de telefoon binnen een bepaalde periode op te nemen, kan de telefoon overgaan naar een ander. Neemt deze ook niet op, dan kan nogmaals worden doorgeschakeld. Telefoons binnen een groep kunnen ook tegelijk rinkelen. Als niemand binnen de belgroep opneemt, kan automatisch een afwezigheidsscenario in werking treden.

Wachtrij

‘Een ogenblik geduld alstublieft. Al onze lijnen zijn bezet.’

Bellers kunnen automatisch in een wachtrij worden geplaatst. U ziet wie er wachten en kunt de bellers in de door u gewenste volgorde uit de rij halen.

Doorschakelen

Interne nummers worden eenvoudig doorgeschakeld. Óók naar externe (mobiele) nummers. Waar u zich ook bevindt, u bent altijd bereikbaar!

Gespreksverslag

Wanneer heeft u ook alweer met die ene klant gebeld? Via de functie Gespreksverslagen krijgt u direct een overzicht van alle gesprekken die zijn gevoerd met een relatie. Telefoontjes die collega’s hebben gepleegd met dezelfde relatie zijn zichtbaar als ze die voor u open hebben gesteld.

Voicemail

Elke gebruiker kan zijn persoonlijke voicemail inspreken.

Marco Teelen Linkedin

Manager Internet Services

Contact

Peter Korsten Linkedin

Consultant/Account Manager

Contact

Ferry Huijs

Consultant/Account Manager

Contact

Klantcases

“We voelen ons comfortabel met een goede achterwacht.”

“Wij verwachten kwaliteit en dat krijgen we.”

“We willen dan ook graag samen verder groeien”

Samenwerken

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?
Neem contact met ons op:

Wij reageren altijd binnen 24 uur op werkdagen.

Wij reageren altijd binnen 24 uur op werkdagen.

Bereikbaar tussen 8:00 en 17:00 uur van maandag t/m vrijdag.