Menu
Close

vrijdag 3 januari 2014 | Systemec Updates

Hosted telefonie – boetevrij overstappen

Internet innovatie sinds 1997

Misschien heeft u het al in het nieuws gezien of gehoord. Een groot deel van de klanten bij KPN met een Zakelijk BelVrij Totaal abonnement mag boetevrij opzeggen tot 21 januari 2014. Nog een reden om over te stappen naar hosted telefonie van Systemec.

 Waarom mogen klanten overstappen?

KPN heeft eerder dit jaar abonnees met een Zakelijk BelBasis abonnement omgezet naar het Zakelijk BelVrij Totaal abonnement. Hierbij betalen zij niet meer afzonderlijk voor hun gesprekskosten, maar worden deze verrekend in een ‘all-in’ tarief. Per abonnee is hiervoor een tarief bepaald dat gebaseerd is op hun belgedrag uit het verleden. Er is een referentieperiode van een jaar gebruikt. Voor klanten die tijdens of na de referentieperiode structureel minder gesprekskosten bij KPN zijn gaan maken, pakt dit nadelig uit. Omdat deze eenzijdige wijziging van voorwaarden niet aantoonbaar in het voordeel van de abonnee is, had KPN de klant de mogelijkheid moeten bieden om zijn abonnement kosteloos te beëindigen. Aangezien KPN haar klanten deze mogelijkheid niet heeft geboden, moet zij dat van de Autoriteit Consument en Markt alsnog doen.

 Meer informatie over hosted VoIP.

 

Boetevrij overstappen tot 21 januari naar Systemec voor klanten bij KPN met een zakelijk belvrij totaal abonnement.

Samenwerken

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?
Neem contact met ons op:

Bellen

Bereikbaar tussen 8:30 en 17:00 uur van maandag t/m vrijdag.

Email

Wij reageren altijd binnen 24 uur op werkdagen.