Menu
Close

Interesse in één van onze diensten of heeft u een vraag?

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op en wij helpen u graag verder:


Bellen

Bereikbaar tussen 8:30 en 17:00 uur van maandag t/m vrijdag

Bereikbaar tussen 8:00 en 17:00 uur van maandag t/m vrijdag


Bel mij terug

Bedrijfsnaam

Naam
*
Telefoonnummer
*



Email

Wij reageren altijd binnen 24 uur op werkdagen.

Wij reageren altijd binnen 24 uur op werkdagen.


Hoofdkantoor

Marinus Dammeweg 25
5928 PW Venlo
Netherlands
Industrienummer: 6817

zondag 12 mei 2019 | nieuws

RSS kiest voor Systemec

RSS is opgericht door Jan Bakker en begon meer dan een decennium geleden met het aanbieden van Roof Safety Systems, een valbeveiligingssysteem voor zowel platte als hellende daken. De systemen zijn snel en eenvoudig te bevestigen en dragen bij aan de veiligheid van o.a de dakdekkers en de installateurs van zonnepanelen.


Op basis van deze principes zijn nieuwe producten ontwikkeld voor andere markten, waaronder een voor de spoorweginfrastructuur. Hieruit is RSS Rail Safety Systems ontstaan. 



Rail Safety Systems zorgt net als Roof Safety Systems, voor een beveiliging voor de medewerkers door een verwijderbare magnetische oplossing. Ditmaal door snel en eenvoudig een hek te plaatsen langs de spoorlijn. Zowel de systemen van Roof Safety Systems en Rail Safety Systems, zijn zelf ontwikkeld en gepatenteerd met als doel een bijdragen te leveren aan verdere groei en veilige werkomstandigheden.

Vanaf de oprichting helpt Systemec, RSS op het gebied van ICT-dienstverlening. 

Systemec voorziet RSS Roof Safety Systems en RSS Rail Safety Systems van webhosting, mail, domeinen, Systemec VoIP, beveiligde glasvezelverbinding, inclusief managed firewall en Virtueel kantoor. 

RSS richt zicht op de internationale markt. Door de mobiele oplossingen van Systemec is RSS niet gebonden aan een vaste werkplek. Via de virtueel kantoor dienst heeft RSS overal ter wereld toegang tot de eigen data en applicaties en is het ook verzekerd van 24*7 ondersteuning en redundante opslag, inclusief uitgebreide back-up in de datacenters van Systemec.

"Virtueel kantoor van Systemec geeft mij overal eenvoudig toegang tot mijn bestanden en biedt mij de mogelijkheid grenzeloos te werken, Jan Bakker”

Het Virtuele Kantoor is het nieuwe werken, waarbij u als organisatie op een beveiligde manier wereldwijd toegang heeft tot al uw applicaties en documenten. 

Systemec levert deze complete oplossing als Clouddienst, inclusief 24*7 helpdesk ondersteuning en voorziet de gebruiker altijd de laatste updates.

Samenwerken

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?
Neem contact met ons op:

Wij reageren altijd binnen 24 uur op werkdagen.

Wij reageren altijd binnen 24 uur op werkdagen.

Bereikbaar tussen 8:00 en 17:00 uur van maandag t/m vrijdag.